thaise eilanden! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Sinnige - WaarBenJij.nu thaise eilanden! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Sinnige - WaarBenJij.nu

thaise eilanden!

Door: dennisgoestoazie

Blijf op de hoogte en volg Dennis

08 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

De laatste avond in bangkok was erg leuk want we gingen allister en ik ontmoette een amerikaan die woonde in hong kong, dus besloten we met ze 3e de laatste avond te vieren. wij vertrokken pas de volgende dag in de middag en hij al in de ochtend, het werd echter zo gezellig dat de amerikaan zse vlucht gemist had naar Nepal. haha erg komisch was dat. Toen eenmaal in de bus naar het zuiden (12 uur) ging voorspoedig en de boot van het vaste land naar het eiland ging ook goed(6 uur) daar ontmoete ik deve-o en daniel. allistar ging een vriendin opzoeken dus ik besloot met hun een bungalow te delen en dat vonden ze helemaal niet erg. het klikte al snel erg goed en het werden 4 heel gezellige dagen op kOH PHANGAN. met als toetje de full moon party, dat was toch een geweldig feest waar 10 duizenden backpackersaan het feesten waren op het strand, dat gaf echt een enorme kick. de bungalow was erg goed bevallen en we hadden ook uitzicht op de oceaan. gisteren ben ik aangekomen op Ko tao, een ander eiland, deze is nog mooier dan de andere. en ondertussen waren we met ze 4e en 2 daarvan hadden hun PADI (internationaal duikbrevet) en er was een aantrekkelijke prijs om je padi te halen met 4 ontbijtjes en 3 overnachtingen. dus ik en deve- o gingen ervoor. vandaag dus mijn eerste dag gehad, en na een lange tijd weer is in de boeken gedoken (ja, pap je leest het goed, haha) maar we begonnen in een zwembad van ongeveer 4 meter diep. en het ging echt enorm goed en het is zo gaaf. kan echt niet wachten tot morgen! dan gaan we de heldere oceaan in en allerlij vissen en koralen zien op nog vele meters meer diepte. en ik heb gehoord en geleerd wat je moet doen bij een haai want het is het seizoen van de haaien na 15 jaar hier aan deze kant van de oceaan (ze zeiden dat ze niet zomaar mensen aanvielen_ laten we het hopen ! maar het geeft alleen maar een extra kick dan hebben we nog een dag met 2 duiken in zee en dan me examen en hopelijk me padi! dan kan ik op nog mooiere plekjes in indonesie en maleisie en misschien wel australie duiken! helaas gaat 1 iemand naar cambodja en die andere naar huis, maar 2 deense meeiden waar we het goed mee kunnen vinden gaan naar Koh phi phi 9wat nog mooier schijnt te wezen. dus misschien ga ik wel met hun mee. ohja morgen natuurlijk Nl-Denemarken, het is hier 5 uur later dus ga me best doen op een kroegje te vinden, ik hoop het echt. ik moet nu gaan want we gaan een hapje eten! (ohja ik heb wat fotos op me facebook pagina gezet, nog geen tijd gehad om een beschrijving bij te zetten en het zijn er maar een paar!

groetjes!

  • 08 Juni 2012 - 13:18

    Rob:

    Wat gaaf man! al die mooie belevenis de je hebt mee gemaakt;) Wij gaan dit heerlijk feest vieren in de polder, met de kermis en dan alle wedstrijden die nog gaan winnen. Den, geniet met heugen en teugen daar.

    Groet,
    Rob

  • 08 Juni 2012 - 13:49

    Jorieke:

    Wow, het enthousiasme en de lol gieren van het scherm af!! Wat ben je aan het genieten, had je dit echt zo verwacht of val je nog steeds van de ene verbazing in de andere?? Wacht dan maar tot je onder water bent!!
    Ik ben zoooooo jaloers op je
    zucht..........

    heel veel plezier met de echte duiken!

  • 09 Juni 2012 - 12:43

    Mooi Zo!:

    Hoi Dennis

    Het klinkt goed wat je allemaal beschrijft. Je doet veel ervaring op met andere backpackers. Spreek je ook de locals?
    Het Padi Open Water certificaat is inderdaad echt een aanrader.
    Veel plezier onder water en op de eilanden.

    Jan Z

  • 09 Juni 2012 - 14:23

    Bas:

    Super leuk om te lezen al die verhalen man! Ook goed om te zien dat je het super naar je zin hebt daar in het verre oosten. Succes en vooral veel plezier met het vervolg van je reis!

    P.s De man van de kamelenrace vraagt zich af waar je blijft hhahaha, als ik binnekort een spelletje speel zal ik aan je denken!

    Groetjes cristiano ronaldo

  • 09 Juni 2012 - 15:49

    Tom:

    Toch nog maar even een reactie plaatsen na je spontane belletje! Geniet er van en HUP HOLLAND!!! Keep your fish close but the sharks closer haha;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Backpacken in zuid-oost Azie

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2012

Semarang, sunny beach, Heerhugowaard

11 Juli 2012

Yogyakarta

05 Juli 2012

Weer heel wat anders

30 Juni 2012

Jakarta

27 Juni 2012

the Perhentians
Dennis

Actief sinds 16 Mei 2012
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 12798

Voorgaande reizen:

27 Mei 2012 - 04 Augustus 2012

Backpacken in zuid-oost Azie

Landen bezocht: